mandag, april 26, 2010

Buzzador kampagne: Dove Visible care

Jeg modtog for noget tid siden en kampagnepakke fra Dove gennem Buzzador.

DSC05947

Sæben er super lækker og de reklamerer med, at den skulle give tydeligt blødere og mindre tør hud på ganske kort tid. Den dufter godt, men desværre for meget. Svigerfar havde en aften bedt min svigermor og at tage et bad om, fordi “duften” var for kraftig og at den gav ham hovedpine. Det er eneste minus, for duften er faktisk god. Jeg ville dog personligt elske en parfumefri version, så kunne mine små piger nemlig også bruge den :)

Jeg tror nu alligevel det bliver den sæbe jeg fremover vil gå efter til kroppen, for den er bare SÅ lækker at bruge i badet. Man føler sig rigtigt forkælet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus