torsdag, maj 20, 2010

Sikke en dag :(

Ey altså sikke en dag... Nu troede vi lige at vi var på banen igen efter at Line havde lagt og kastet op lørdag og søndag og var sløj ind til i går... Men nej... I morges kommer Helene ind til mig ret hurtigt på sine små ben og siger til mig "åh nej se mig" og kigger på hende og kan se hun ligesom laver opkastlyde... Hurtigt får jeg hende ud på toilettet og der kaster hun op :( Hun har ikke nået at få kastet op i seng eller noget, men er vågnet selv og gået ind og hentet mig tids nok til at klare det på toilettet... STOR pige!

Og sådan har dagen så faktisk gået i dag...... Fortsat med at Helene har kastet op flere gange i timen... Hele dagen...... Har nok skiftet tøj på hende 20 gange i dag og div. sengetøj og håndklæder næsten samme antal gange... Troede lige jeg var med mht. mit vasketøj... Det er jeg så ikke længere *dummeslag*

Ja, prøver at se det fra den sjove side, men det er lidt svært, især når man kan se, at min store skattepige er så udmattet, fordi hun ikke har kunnet "få lov" til at sove i dag. Lige som hun kan være blundet hen i sofaen eller i sin seng, ja så vågner hun og skal kaste op :( Og hun hverken græder eller noget... Eneste hun siger er når hun allerede har kastet op: "Nu gider jeg ikke lave mere (kaste op mere)" og "Åh nej se mig spilde på tøj og hopue og dyn" :( Hun er så stor... Hun beklager sig ikke engang rigtigt... Hun har et par gange sagt "jeg har det ikke godt" og "det er synd for mig" (når vi lige har sagt det til hende) og ellers så sidder min store pige bare og får skyldfølelse over at hun er syg og kaster op... Min stakkels skat. Håber sådan at hun "får lov" at sove igennem nu uden at skulle kaste op mere i nat... Bare så hun får energi til at klare i morgen... Håbe håbe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus