onsdag, maj 19, 2010

Kreative indslag :D

Jeg lovede forleden at jeg ville smide et par billeder ind af min pose, som jeg lavede til min trådkurv i badeværelset og det gør jeg hermed nu :) Synes selv det pyntede meget :)
 
19052010001  19052010 
 
Og her til aften besluttede jeg mig for at tegne betrækket til min ammepude af, så jeg havde ét i reserve mens det andet bliver vasket :) Er ret tilfreds faktisk :) Det matcher i øvrigt min ringslynge i stoffet ;)
 
19052010002
 
19052010003
 19052010004
 
Jeg var i øvrigt til mødregruppe i dag. Det var som altid rigtig hyggeligt :) Det er rart at vi både driller hinanden og kan sige tingene lige ud. Samtidig støtter vi hinanden godt synes jeg. Det er skønt :) Vi er ved at arrangere en grilldag her i juni, hvor alle børn (også storesøskende) og fædrene skal med. Kent er ikke heelt enig i at han skal med, men har sagt til ham, at denne her aftale spørger jeg ikke om han vil med til, det var en information til ham, om at han skulle noget med mig og børnene den dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus