mandag, november 03, 2008

Helene var til fotograf

031108---802-5135 I dag mens Kent var til fysioterapeut skulle Helene og jeg handle ind. Helt tilfældigt viste det sig, at www.borne-foto.dk var der i dag og fotografere. “Nå ja, vi ku da lige så godt prøve.”

Da vi lige kom igang var Helene meget træt, men hun livede op efter lidt leg. Og så kom Helenes dejlige smil frem :-) Der kom faktisk nogle ret gode billeder ud af det.

031108---802-5137 031108---802-5131

Her til aften var jeg til step. Det går jeg jo til hver mandag. SHIT jeg følte godtnok jeg var ved at dø til sidst *GG* Men det var åben-bart ikke kun mig. Vores instruktør havde skruet op for niveauet, så vi var alle døden nær ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus