tirsdag, oktober 15, 2013

Manden overrasker

Til min fødselsdag for små 3 uger siden valgte Kent at give mig en sum penge til at købe lamper over spisebordet. Problemet var bare, at selv samme dag, havde jeg været ude og købe lidt billigt ind på tilbud til nogle DIY lamper, som jeg i øvrigt tiltænker at lave en tut på. Så i stedet blev de opsparing til et spejlreflekskamera.

I dag fik jeg dog en sms på arbejdet fra Kent om at han altså havde fundet noget han ville give mig, så jeg var jo lidt spændt. Da jeg kom hjem begyndte han at drille mig med at der nok lå lidt der ville gøre en film sjovere i aften (læs: en bas/subwoofer til hans suroundsound i stuen) Han drillede videre med, at han havde købt lidt lækker mad til at bløde mig op med…

Ind kommer manden med en kæmpe kasse og da jeg pakker den op:

ismaskine

Er der en kompressordreven ismaskine……… Rødt hjerte

Med masser af madvarer til at lave lækker is. Så i dag står den først på en lækker omgang vanilieis. Så nu må vi se om der kommer en update med hvordan smagen var ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus