søndag, december 23, 2012

Er tosset med engle

Ja… Jeg har altid været fascineret af engle og da min datter bringer denne skønhed med hjem fra sin nye dagpleje blev jeg da helt blød i knæene…! Jeg er fuldstændig forelsket! Den er på en delt førsteplads over yndlingsjulepynt. Den deler pladsen med et strikket julenissepar jeg vandt i pakkeleg da jeg var en lille pige og som jeg har haft en meget speciel plads i mit hjerte siden. Men uha Helene har lavet denne suuuper smukke og enkle engel:

xmasangel

Hun fortalte mig så i går, at hun havde glemt at tegne ansigtet, men jeg beroligede hende og sagde at jeg var HELT vild med den præcis som den var, for hvor er den smuk

Rødt hjerte

My daughter has made this Angel in her new kindergarten. It is on a shared first place of favorite Christmas decorations ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus