onsdag, april 11, 2012

TAK!

Tak til jer mine kære venner som har været der for mig gennem tiden
Tak til jer min skønne familie som jeg ved jeg kommer til at dele mange gode timer sammen med frem over.

Tak til jer, som har givet mig modgang, for det har hjulpet mig til at definere mig og gøre mig til den jeg er i dag. At være stærk og hjælpe mig til at finde ud af hvor mine grænser og min respekt for mig selv går.

Og den største tak til Kent! Uden dig havde jeg ikke mine 2 skønne piger og det liv vi har nu. Du har støttet mig hvor jeg aldrig har fundet støtte før. Jeg elsker dig og pigerne! Og så er der jo også et par stykker i familien som jeg ISÆR vil sige tak til. I ved hvem I er :)

Jeg vil gerne sige tak! For vi skal lære at være taknemmelige for de mennesker vi holder af - både dem vi ser ofte, måske hver dag, og dem vi ikke ser så tit og desværre heller ikke får snakket med så tit.

Tak til jer! I har alle givet mig SÅ meget gennem livet.

Og til sidst: Tak til jer som læser med. Husk at dette liv ikke varer evigt. Måske ses vi i det næste. Men derfor skal vi stadig huske at påskønne hinanden i dette liv.

(Billedet er lånt allernådigst fra den skønne Nadia,
som jeg læser hos HVER dag, og som jeg i øvrigt også gerne vil
takke for de mange smil på læben hun giver)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus