søndag, april 22, 2012

Kunstværk og guldkorn

Puha som tiden går... Og tænk engang som det kommer til udtryk i mine pigers udvikling! Helene har på det sidste haft syvmilstøvler på mht mange ting, men især indenfor tegnekunsten ser vi store og markante fremskridt. Se blot den smukke Lou Lou fra Dr Ramasjang:


image2-001

Læg mærke til hullerne i næsen, for som Helene siger: J”a mor, for vi har 2 huller i næsen som vi kan pille i”….. o.O LOL

Faktisk er det sjovt som der kommer guldkorn fra pigerne… Sidste torsdag var vi en smut forbi mine svigerforældre om aftenen og Kent var taget på arbejde. Da vi skulle hjem lavede vi lidt sjov med vinduerne i bilen. Jeg rullede dem ned (elruder aahhh) og farfar sagde pænt farvel til pigerne gennem ruden. Da vi skulle køre lod Ib som om at han ville skubbe glasset op med flade hænder og jeg legede med og rullede lige så stille op til STOR overraskelse for pigerne ;) Da det var lukket spørger Helene mig om det var mig der hjalp farfar med at rulle vinduet op og jeg svarer at det var det ikke. Helene spørger igen hvordan han kunne det og jeg forklarer at det er fordi farfar er meget stærk hvorefter Helene hurtigt, forbavset og med lidt stolthed i stemmen udbryder: “Nøøøj, jeg vidste ikke farfar var sådan en helt…!” Jeg skreg af grin og måtte vende bilen for at redde “Heltens dag” ;) Da jeg fortalte mine svigerforældre det grinte de lige så meget og farfar voksede en halv meter ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus