søndag, juli 10, 2011

Fugle og “pakkegøjer” :)

I dag fik jeg ryddet Helenes værelse (= tøsernes legeværelse...!)

HELT op!

SKØNT! Og fik sat mærkater på kasserne til legetøjet, så det er nemmere at rydde på plads. Bagefter sad Helene og jeg og tegnede ved hendes lille bord inde på værelset. Hun HYGGEDE sig helt vildt
(og det gjorde jeg også Posted Image)

Kom i tanke om at jeg havde overvejet at tegne andre fugle end svaner, så jeg tænkte, NU gør jeg det sgi. Så Helene fulgte trop og hun ville tegne "fugle og "pakkegøjer" hihi.

Posted Image
MEGET koncentreret pige som tegner en pakkegøje med tænder Posted Image
Det er hvad der kom ud af mit forsøg
Posted Image
Den blev da så "vellykket" at min fuglekyndige "husbond" Kent kunne genkende fuglen som en bæltefinke hehe. I må undskylde den dårlige billedekvalitet, men det er taget på min mobil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus