fredag, juli 08, 2011

Bidt af en gal hest

Helene er generelt vild med dyr og dyr er som regel også vilde med Helene :)

I Lintrup Safari Zoo Park startede de begynderridning op for børn ned til 3 år og endelig var der nok til at starte et tirsdagshold op, så vi havde mulighed for at være med. Vi var til “prøvetime” i tirsdags og Helene var (ingen overraskelse der hehe) VILD med det. Hun bad endda om at ride STÆRKT – trave. SELVOM hun red på den mest livlige af ponyerne. Hun hvinede af grin med jeg løb med den og ridelære Nana støttede hende på ryggen. Hun holdt sig selv fast! :D Dygtig pige ;) De mente hun vist snart selv ku klare det pjat ;) Hun var SÅ glad. Glæder mig allerede til på tirsdag.

2 kommentarer:

  1. Julie/Møgungen8. juli 2011 kl. 19.56

    Hvor dejligt at hun kan lide det! Heste er også skønne, jeg har snart redet i 7 år.

    SvarSlet
  2. Ja Julie, heste er dejlige :) Nogle fantastiske dyr. Og Helene er VILD med dem <3 Er spændt på at se hvor meget hun vil gøre ud af det med tiden :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus