søndag, december 15, 2013

Vi er på krigsstien

Jeg har efterhånden været med i et samarbejde med Coolstuff et par gange, og som altid er de virkeligt flinke og servicemindede.

I år blev jeg inviteret med til at teste et produkt op til 500 kr., som vi ville mene ville være en god ting til året cooleste julegave. Vi blev her hjemme enige om, at vi ville prøve noget, som vi alle, som en familie, kunne få glæde af. Vi faldt over disse fede legetøjs-tanks. Desværre stod der, at de var udsolgt. Jeg skrev til kundeservice og spurgte, om der var mulighed for, at det kunne blive dem, som vi skulle teste. Der var hurtigt svar, at det godt kunne lade sig gøre, hvis vi kunne vente et par dage med at modtage dem, da de var på vej med deres leverandør. Fint nok :) Men ikke engang en time efter modtog vi endnu en mail hvori der stod, at de lige havde modtaget dem, og at de var på vej med posten til os. FED SERVICE! Og de ankom dagen efter med pakkepost.

De ankom i en flot kasse og var pakket MEGET forsvarligt ind!

Der var et sæt batterier med så legen kunne starte stort set med det samme. De var ret nemme at samle. Dog skulle vi lige finde ud af hvor antennerne skulle sættes fast.

Pigerne var VILDE med dem. Det var fedt, at der både var kanon og maskingeværfunktion! De skulle lige lære at bruge dem, og selvfølgelig var Helene hurtigere pga. alderen, men Line fandt også ud af det basale. Og de hyggede sig. Kent mente ikke de kunne gå over vores høje dørtrin, for det var self. ikke “rigtige” larvefødder de havde. Men ork jo, de klarede prøven med glans!

Og pigerne synes det var drønsjovt at skyde efter onkel Renés fødder ;)

Alt i alt vil vi give den 4 store stjerner. Styringen kunne godt være en smule nemmere, men med de funktioner de indeholder kan der nok ikke være ret mange andre måder. De er heller ikke heeelt præcise i om man rammer den anden tank eller ej. Men de giver god underholdning og det er sjovt at se hvem der vinder i enten skydning eller forhindringsløb.

StjerneStjerneStjerneStjerne

Det er helt klart årets julegave!

Tak for samarbejdet Coolstuff.dk
Jeg glæder mig allerede til næste gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus