tirsdag, marts 19, 2013

Socks for Happy Feet

Tags fra Technorati: ,,,
SAM_0253

Jeg blev fornylig kontaktet af Coolstuff.dk, om jeg ville teste et par Silly Socks fra dem. Det ku jeg da ikke sige nej til, for havde set dem, og de så jo ret sjove ud. Jeg valgte selvfølgelig et par røde sokker, for Converse er KUN røde ;)

Coolstuff

Så jeg har testet dem, mens jeg har været skoleophold på Als. De er bløde og er en sok af mellemtykkelse. Det er ikke tennissokker, men heller ikke tynde billige sokker. De fik et par sjove kommentarer fra et par af mine veninder. De er rare at have på. Desværre bliver de ikke siddende oppe, så elastikken ku godt være bedre.

Jeg har nu haft dem vasket en gang og de holder farven flot og smitter ikke af. Dog er de desværre ret fnulrede efter kun en gangs brug og vask.

Mht. størrelsen valgte jeg den største str. da jeg selv bruger str. 41 og så kunne de jo evt. tåle en tørretumbling. Men det skal jeg ikke… De sidder som støbt til mine fødder, så tørretumbling er no go. Så ved ikke hvor godt de ville passe en med større fødder end str. 42…

Alt i alt gode strømper.

Jeg giver dem 3 store ud af 5
StjerneStjerneStjerne

At de ikke får 5 er fordi de fnulrer let og at de glider ned.
Men de er bløde og sjove :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus