lørdag, juli 07, 2012

Inspiration til bryllupskagen

Min veninde Sabina har været sagt ja til at lave vores bryllupskage og hun er fantastisk dygtig, så glæder mig til at snakke kage med hende :)

Postet billede

De her cupcakes er jeg lidt vild med ;) Ku godt tænke mig noget i den stil. Måske skiftevis hvide og sorte med det røde hjerte eller rose foroven :a1221:

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede     Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus