fredag, august 05, 2011

“En Alma” ;)

Her har I Alma Smiley, der blinker

Fik lige syet en trøjekjole med flagermuseærmer til Helene Smiley
Lidt spontan aftenbeskæftigelse :>

Den er syet i gråmeleret og sart gul stribet jersey med sart gul rib som nederdel, i ærmer og i halsen. Jerseyen er købt til halv pris i Modestoffer i Vejen. Den er svær at fange den sarte gule farve. Den er lidt lysere. Sådan lys påskegul/æggesnapsgul. Den er syet efter mønsteret Alma fra stof2000

Er umiddelbart ret tilfreds Smiley Det er altså rart at man kan kreere noget rent fysisk på en aften som kan bruges til noget (håber jeg hihi) Nu må jeg se hvordan Helene ser ud i den i morgen.

Hun kan få den på i børnehaven Smiley Er spændt på hvad hun siger til den i morgen tidlig og hvordan den sidder på hendeSmiley

Og lige til sidst lidt “sygeplejehumor” Smiley, der blinker Og denne er fordi jeg jo stadig er på ferie til og med søndag Smiley, der blinker

nicenurse

Billedet er et broderimønster til symaskiner. De kan købes på www.ioffer.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus