søndag, marts 13, 2011

Undskyldning og kreaflash

Jeg vil starte med en undskyldning… Undskyld, at jeg ikke har skrevet LÆNGE her inde… Men synes simpelthen det har været hårdt… Vi har døjet med sygdom på skift nonstop siden 1. september sidste år… Mellemørebetændelser… Influenzaer som har været over alle grænser… Hoste som ikke ville gå væk og ender med maske… Ja… Alle mulige ting… Det har simpelthen været r*vsygt.. Trist smiley

Når det så er sagt, ja så vil jeg flashe nogle af de kreating jeg rent faktisk har fået lavet Smiley Jeg er jo kommet et skridt længere *wee* Jeg har fået syet 2! par bukser efter onions 20022 mønster. Lækkert mønster! De sidder tæt om numsen og poser godt om benene = Rigtig sødt!

De første jeg fik syet startede jeg på ved kreadag med tøserne fra babyxplores kreadel Smiley Vi mødtes i Odense og det var super hyggeligt. Jeg glæder mig til vi skal ses igen. Dog havde jeg glemt min overlocker og strømstikket til Bente *lol* Men fik lov til at låne søde Wellas symaskine Smiley Jeg kom hjem og prøvede dem efter og godt jeg ikke fik dem blæst gennem overlockeren, for Helene var smallere end jeg troede. Der måtte 3 cm af i hver side før hun passede dem. De er lavet i pink grov bomuld og med pink rib i liv og ved benene. Helene ELSKER dem Smiley

Næste par jeg lavede var til Helenes fødselsdagsbukser. Købte noget lækkert lilla stof til halv pris hos Modestoffer.dk i Vejen. Det er SÅ dejlig blødt. Lavede lyserød tittekant rundt og fik lavet mønsteret så buen var mere rundt bagpå. De er blevet rigtig fine og Helene er OGSÅ helt vild med dem Rødt hjerteEr faktisk blevet rigtig tilfreds med dem Smiley

 

Helene valgte selv blusen og vesten til bukserne, som hun skulle have på til sin fødselsdag, og hun var SÅ stolt
Rødt hjerte

2 kommentarer:

  1. Skal vi ikke bare blive enige om at I og VI skal til at være raske nu???!

    De er bare SÅÅÅ flotte de bukser der.. og ja så sidder de jo også på en smuk model ;)

    SvarSlet
  2. Hehe jo det synes jeg bestemt vi skal være enige om ;)

    Og tusind tak :) Jeg synes også de er fine :) Og det synes Helene som sagt heldigvis også :)

    SvarSlet

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus